Kutatás az Árpád-ház után

Archívum

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Magyarázat

2011.04.30. 21:03 :: Krisz77

Néhány név erősen kérdőjeles mit is keres ebben az összeállításban.

Pl.: Ádámtól és Évától indul az egész "történet", de ez nem az én erős vallási identitásomat tükrözi (mint mondottam már, a Családfát nem én készítettem), hanem az ősi magyarok származtatási logikájának eredménye. De erről majd kérőbb...

Bizonyos fogalmak is magyarázatra fognak szorulni az idő folyamán, erre kérek kommenteket, hogyan, milyen formában tegyem ezt meg???

Írjam külön mappába az összes fogalmat, esetleg akkor írjak rövid magyarázó szöveget, amikor felbukkan a szövegbe???

ÉS MÉG EGY FONTOS DOLOG: Nem tudom ismereteim mennyire hitelesek,(én annak tekintem őket) de kérek mindenkit csak saját felelősségre használja fel. (Nem szeretnék síró kisdiákot, aki 1-est kapott, mert én valami pontatlant írtam le.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futukababa.blog.hu/api/trackback/id/tr392867772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása